Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å bytte ut min d4 2012 no, men er veldig usikker då eg er veldig fornøgd med bilen og har ikkje helt vent meg til designet til d5 

 

Prismessig er det nok vare som frister mest då eg kan få 256hk i en Hse utgave til rett under 800k. 

 

Er det noken som har tatt ut vare til privat bruk?   Får jo ikkje igjen mva uten at det blir en del dill så ser vel kanskje at det smarte er å vente til den kan fås brukt med lav km.   

Erfaringer med vare på d5 her?  

Kordan blir prisen når en laster på med litt meir utstyr?  Må jo ha skikkelig lydanlegg,  takbøyler,  suround kamera m.m :)

 

Ser ut som,  ut fra bildene,  at dei har fjerna speilene også til fordel for nokre sminkespeil.  Er dette tilfelle?  

Er jo en av disco3/4 sine store styrker at den er so oversiktelig å kjøre.  

 

Alternativet er vel en 2015 e.l RR sport.  

 

 

Endret av Admiral von Schneider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har bestilt en D5 vare, med litt utstyr nærmer deg seg fort 900k. Lafinto som bygger om bilene er trege om dagen, vår har stått i Norge siden 5/1 uten noe skjer.  Men har fått låne en D5 av LR Norge til vår blir klar, det kaller jeg god service. :-))  Bilen er en drøm å kjøre, men virker litt mere stump en D4., men ikke plagsomt. Inngrep i tak er at lys lamper med mere i tak til bakseter blir fjernet o det kuttes ti sint i tak trekk helt bak hvor det noteres to plast hjørner, det som blir satt opp for å dekke er svart så anbefaler svart taktrekk. Speil er store og fine. Løp å kjøp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...