Gå til innhold

RRS - feil på HDC, ABS, Transmission fault og suspension lowered


HenningT

Anbefalte innlegg

Hei,

Bilen lyste plutselig som et juletre her om dagen. Fikk feil på ABS, transmissin fault - stop safely, HDC - all terrain programs not working og suspension lowered. Trodde nesten det bare var å kassere hele greia. Fikk lest av feilkoder og der var det stort sett feil med kommunikasjon som gikk igjen, men fikk også feil på at clutch actuator rear diff var stuck. Etter litt googling trodde jeg det kunne være motoren til den elektroniske sperra som var gåen eller hadde dårlig kontakt. Til den ut, rengjorte og satte på igjen. Litt jobb sa eksosen måtte av for å komme til. Men hadde fortsatt feil. Gikk da videre til en annen feil som stod som var bremselysbryteren. Bremselysene gikk på som normalt, så tenkte ikke så mye på denne, men har en delebil så jeg tenkte jeg bare kunne bytte den siden jeg hadde delen.

Og voila så var alle feil borte!

Neste gang skal jeg begynne med enklesteblush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...