Gå til innhold

Hvordan holde korrekt avstand til bilen bak


WildRover

Anbefalte innlegg

I fjor på denne tiden fikk jeg en menneskebil i hekken da jeg måtte bråbremse for en fyr som frasa seg vikeplikten i et kryss.

 

Vedkommende som ødela grillen på hengerfestet mitt var sinna som et lemen og forsøkte å forklare at jeg måtte da forstå at jeg ikke kunne bråbremse slik når det kom folk like bak - hvordan skulle HAN ha sjanse til å stoppe? Hadde jeg tenkt på det? Hva?

 

Det ble foretatt en liten holdningsjustering på stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slipper bilene bak forbi da blir det ingen problemer med avstanden de holder - kjører gjerne inn  på et busstopp eller litt av veien.  Passer på å ikke øke min hastighet når veien er oversiktlig sånn att "normale" folk kan kjøre forbi:D 

 

Slapp en BMW forbi etter ferga til Skutvik noen år tilbake.  Jeg kjørte veldig sakte på rein is, de suste forbi og jeg tenkte det gikk litt fort men de hadde jo kjempe lyst å komme seg videre, de hadde lite imot å være bak igjen når jeg trakk dem ut av grøfta noen minutter senere.  Så sånn kan det jo også gå.

 

Morsom video.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...