Gå til innhold

Nytt Khan-prosjekt


Lyng

Anbefalte innlegg

Tror ikke den er bygget med parkeringskjelleren på min jobb i tankene nei. ;) Så GD 6x6 på ei messe i Cape Town tidligere i år, og det er unektelig  bøst med 6x6 da! 

 

Trenger jo ikke svinge hele tida! Skulle jo greie å klatre over det meste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var "trykkfeil" det Brage kommenterer.

Mulig jeg ville synes at de to bakre siderutene burde vært en hel.

Men jeg er ikke flink til av forestille meg sånne ting.

Må liksom ha hendene på tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er et dårlig manipulert bilde.  Jeg kan ikke se at dette er publisert av Kahn.

Men basisen finnes og løsningen ved bakdøra er, om ikke så ille som på bildet av cab'en, ikke helt vellykkert...

 

http://www.kahnautomobiles.com/availableDetail.php?i=956#.WjQ4xd-nEio

 

KahnFlyingHuntsman-01.JPG

Endret av Tore Kjernmoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lutrer på om bakhjulene er på boggi eller bare to bakakslinger i rammen? Og om den har heving av ene hjulparet slik at den ikke blir stående fast i motbakkene på glattføret, med all den lasten den vel må ha siden den har så mange hjul bak? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Trond C skrev:

Lutrer på om bakhjulene er på boggi eller bare to bakakslinger i rammen? Og om den har heving av ene hjulparet slik at den ikke blir stående fast i motbakkene på glattføret, med all den lasten den vel må ha siden den har så mange hjul bak? ^_^

 

Har det noe for seg å kunne heve akslingen dersom det er drift på den? Trodde det var et triks som man brukte når hjelpeakslingen ikke hadde drift, for å få all lasten over på de drivende hjulparene.

 

Edit: Ellers så må jeg nok si meg enig med mange når det gjelder 'design' fra Kahn. I mine øyne er dette slett ikke design i det hele tatt, men radbrekking av et pent produkt. Men, heldigvis er smaken som baken, og den er individuell. Denne kommer nok til å selge i gulf-stater, hvor man har et noe annerledes syn på estetikk enn hva jeg besitter.  ;) 

 

Edit 2: Jeg synes det ser ut til å være veldig lite plass mellom hjulene på de to bakakslingene. Dette gir jo lite slingringsmonn når det kommer til alternative dekkdimmensjoner, og ikke minst hvis det skulle være behov for å benytte kjetting.

Endret av HansChristian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er kun bling!. 6x6 er muligvis nødvendig hvis man skal frakte noe tungt hele tiden (stor camper eller tung last). En 4x4 Defender (90,110 eller 130) er ekstremt kapable med 100% difflocks og dekk i henhold til offroad forhold. Hvis man elsker at kjøre i gjørme og bratte bakker så heller bruke HD aksler, automat gir og en passe tjunnet 350cu.in V8. ;)

Endret av kjartanb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fin denne fra 1988 og .. Uten de der ''skinkene'' på sidene, som Kahn  gjengen driver og skrur på de.. Men etter som jeg har fått med meg trimmer de eksklusive  biler og, så det er ikke bare bling bling med Kahn  Kjartan. Uten at jeg kan gå god for hva de gjør på land  rover utover ''design''

649.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...