Gå til innhold

Håndholdt luftverktøy gis bort


gautes

Anbefalte innlegg

Rotet litt i mine gjemmer i går for å finne andre ting og da dukket det opp litt langtidslagret og nytt/lite brukt håndholdt verktøy .

Da kan det jo komme andre til nytte.

En luftmeisel

To luftdriller

En stor roterende luftdrevet slipe/pussemaskin.

En liten roterende luftdrevet slipe/pussemaskin.

Sleng inn et par ord om hvorfor du er verdig trengende.

Porto/rask henting må trengende ordne selv.

 

Ho-ho-ho-ho

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å argumentere for andre? 

 

Jeg synes Dråget hadde fortjent lufdrevne slipemaskiner, store og små, siden han har blitt en racer på sveis og lakkering i egen garasje. Må være den mest nevenyttige sykepleieren i mils omkrets! Dessuten tjener vi andre i miljøet stort på at han får utvide repertoaret til "lakkboksen" hans i garasjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, kulien skrev:

Er det lov å argumentere for andre? 

 

Jeg synes Dråget hadde fortjent lufdrevne slipemaskiner, store og små, siden han har blitt en racer på sveis og lakkering i egen garasje. Må være den mest nevenyttige sykepleieren i mils omkrets! Dessuten tjener vi andre i miljøet stort på at han får utvide repertoaret til "lakkboksen" hans i garasjen. 

Så hyggelig med anbefalinger fra andre!! :-D

 

Hvis jeg skulle være så heldig å trekke et vinnerlodd i denne hyggelige jukekonkurransen så lover jeg at verktøyet skal komme andre også til nytte. Delevilligheten står sterkt i Vågsbygds garasjevandringsmiljø. Vi deler ikke bare bildeler, men også kompetanse og verktøy.

 

Luftsliper med 150mm skive har jeg fra før, men andre størrelser hadde blitt varmt inkludert i verktøymiljøet. Jeg har forøvrig lenge ønsket meg en luftdrill også. Den kan jo f.eks komme til nytte når deler skal demonteres før lakkering :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange ganger tenkt at en liten roterende pussemaskin hadde vært kjekt. Har ganske mange prosjekt som har behov for en puss. I alle fall er det et tosifret antall i den kategorien. 

Vet ikke om det er en god nok historie, men den er i alle fall både ærlig og sann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner i bånn:

Terje kan få den store på 150mm.

Transport?

 

Dråget og de gode hjelperne er tilgodesett med lille slipern og en luftdrill.

Transport er ordnet vet jeg.

 

Takk,G. for applaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går alt i samme transporten!: 

 

Takk skal du ha Gaute! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, gautes skrev:

Begynner i bånn:

Terje kan få den store på 150mm.

Transport?

 

Dråget og de gode hjelperne er tilgodesett med lille slipern og en luftdrill.

Transport er ordnet vet jeg.

 

Takk,G. for applaus.

 

Tusen takk!! Etter det jeg vet er den allerede på vei. VBF!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om luftdrill fortsatt ikke er bortgitt, stiller jeg gjerne i kø. Vil gi mulighet for å erstatte panserpryd med dørkplate som egentlig er oppbevart i garasjen mange nok år nå. Om sant skal sies har jeg noen elektriske alternativer, så om noen skrekkelig trengende dukker opp, trekkes kandidaturet.

vh jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Gaute!! :) Tuuusen takk. Og så ordner transporten seg til og med uten at jeg løfter en finger. Jeg tror sannelig jeg tar en tur ned i garasjen og skifter motorolje i ren, euforisk gledesrus :D

God jul til Gaute og resten av VBF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...