Gå til innhold

RRS Mye lyd i kompressoren i kulde.


IAS

Anbefalte innlegg

Kompressoren i min L320 TDV8 bråker noe forferdelig når gradestokken kryper under ca - 5 grader. I dag var det - 15. Det høres ut som jeg sitter i et helikopter. Hever og senker raskt, men kompressoren går hele tiden. Den stopper med det samme jeg senker fra offroad høyde til normal høyde, men starter igjen med en gang den er i normal høyde. Hører kompressoren når jeg begynner å kjøre, men gir seg etter en stund. Bilen siger ikke ned når den står parkert, men kompressoren starter hver gang jeg starter bilen, og går veldig lenge... Trykkføler kanskje? 

Inge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travelt for tiden, så har ikke rukket å sjekke noe som helst enda. Men i dag fikk jeg feilmelding på EAS. "suspesion fault. Wehicle lean when cornering"  Og oransje lampe med bilde av bil med pil opp og piler til hver side. Er sikkert noe med noe stabilitetsgreier. Man kan forøvrig heve og senke som normalt. Merket ikke noe på kjøreegenskapene. Slukker når jeg slår av tenningen og starter igjen, men varslet og lampa kommer igjen i første sving. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...