Gå til innhold

2 stk nedre bakluke RRC i bra stand


Jan L

Anbefalte innlegg

Ekornlageret rommer mye rart, fant 2 stk nedre bakluke til RRC som er i god stand. Lite rust, litt overflaterust har jeg fjernet og nøytralisert, tatt av deksel for innvendig dørhåndtak for at det skal være lett å behandle lukene innvendig med Lanolin.

Første bakluke er fra bensin bil: 

 

IMG_7131.JPG

IMG_7134.JPG

IMG_7137.JPG

IMG_7139.JPG

IMG_7140.JPG

IMG_7141.JPG

IMG_7143.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Vanskelig å se på bildene hvem av lukene som er i best forfatning, men jeg er selvfølgelig interessert i den som er best av dem (ikke nødvendigvis penest å se på). Blir uansett nedpussing og lakkering, så det kosmetiske er underordnet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få tatt bilder som er bedre enn de som alt ligger her i tråden. Begge lukene er uten noe særlig bulker, er ikke gjennomrust noe sted, litt overflaterust som vist på bildene er der. Trolig også litt innvendig som kan stanses med Lanolin. 

 

Lukene kan skilles fra hverandre med at en er fra bensinbil og den andre fra dieselbil. 

 

Bud kan gis i tråden eller på PM. Gjør det tydelig hvilken luke man byr på, da er det lettere å ha oversikten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge lukene er i omtrent samme stand som er trolig over snittet av det som finnes på markedet. Forventer litt mer enn 400 som er prisen jeg har på den 3 luka som ikke er så bra som de to andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/22/2018 at 8:22 PM, Jan L said:

Begge lukene er i omtrent samme stand som er trolig over snittet av det som finnes på markedet. Forventer litt mer enn 400 som er prisen jeg har på den 3 luka som ikke er så bra som de to andre. 

 

Hva med 600? Alternativt man du si hva du ønsker for luka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Jan L said:

600 er helt OK Steinar. Hvis du ønsket bakre støtfanger også så får du begge deler for kr. 900.

 

Den er grei :-)

Da blir det spennende og se om det er mulig å få ordnet en transport av delene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...