Yann Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg vurderer å sette inn en 5-trinns gearkasse i min 1980 Classic (V8). Hva velger man? LT77 eller P380? Jeg kommer til å kjøre mest på landevei. Jeg har søkt på forumet (da det sikkert er diskutert x antall ganger før), men fant ingen treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 R380 fordi den ikke har samme problem med slitasje på utgående aksling. Begge er vanskelig å få tak i. LT77 er eldre, og kanskje værre å få tak på i god stand. Kasse fra Discovery 1 med v8 kan kanskje finnes. Du må også bytte tunellen over kassen, og den passer ikke rett over så litt improvisasjon må til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velar Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Husk å kjøpe klutsplate med antall splines matchet med den nye kassa. Hvis du kommer fra firetrinnskasse, så har den en grovere spline enn lt77. Og sikkert R380. Gjett hvordan jeg vet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.