Gå til innhold

Felg og dekk


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er i ferd med å ansakaffe «nytt» felg og dekksett til min fantastiske RRS TDV8 2009 modell, noe som er såpass kostbart (fikk et flott tilbud fra dekkhotellet mitt på 18800 for omlegging av nye dekk på de gamle felgene) at jeg har utvidet søket til å inkludere nyere brukt også. I den forbindelse, for å ha mer å velge i, lurer jeg på om en kan bruke felger fra Range Rover (nye full-fat) 20’’ på min bil? Vil de passe med bolthull etc. Frykter å kjøpe inn noen fine som ikke passer... Jeg har jo 20’’ til både vinter og sommer og kan vel ikke gå ned mindre enn til 19’’ pga brembo bremsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 800 kroner for dekkene var vel ikke akkurat "årets tilbud"...  her kan det lønne seg å kikke litt rundt på alternativer!  Boltsirkel er lik på din RRS og Range Rover L405, og jeg regner med at senterhullet er likt påbegge bilene.  Du må sjekke at RR felgene har samme  innpress som dine gamle.  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg vet ikke om du har fått tak i det du skal ha men RR felger passer ikke nødvendigvis på din bil, Innpresset er litt forskjellig og det mangler noen mm til at du kan få dratt til boltene på en forsvarlig måte på forhjulene. Brembo bremsene krever et litt annet innpress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...