Gå til innhold

Cooper Discovery 235/85 r16 inkl. felger


atau

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Sitter på altfor mange vinterhjul etter salg/kjøp av Defendere. Selger derfor 4 Cooper Discovery piggdekk, 235/85 r16, som til mine øyner (og ifølge den jeg fikk dem fra) skal være nesten nye. Se bildene nedenfor for felgtype og detalj av mønsteret. Kom med bud, så blir vi enige. I Trondheimområdet.

Andrea

 

 

IMG_7291-2.jpg

IMG_7292-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lette jeg på yttersida av dekkene, men fant ikke noe. Skal se igjen etter det i morra med bedre lys på Øysand (si fra om du vil sitte på)

Endret av atau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lafterolf skrev:

Har du allerede rukket å kjøpe bil Atau?

 

Åh ja, hvordan skulle jeg leve uten Defender? Fikk tak i en mer enn grei 110 puma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, har ikke rukket å ta noen brukelige bilder enda (tok den hjem i går kveld). MEN, her er det historiske øyeblikket der fortiden møter fremtiden. Munin den Lille face to face (eller ræv til ræv) med Munin den Store.

 

 

IMG_7288.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at dekkets produksjonsdato  sto skrevet som en 4 siffers kode i et ovalt felt. Det leste jeg noen ganger, i alle fall.

Vel, disse dekkene har ingenting slik skrevet på. Dette #9-13 kan kanskje være produksjonsdato (hvis ikke det er en eller annen europeisk godkjenning).

 

IMG_7294.jpg

Endret av atau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...