Gå til innhold

TrueTrac 24 splines vurderes solgt


finnarne

Anbefalte innlegg

Jeg forsøker noe nytt, og har bestilt meg en Ashcroft locker til å ha i Fremdiffen. Da har jeg en TrueTrac "til overs". Jeg har et par andre biler jeg kan sette den i, men vurdere å selge den.

Jeg tror jeg har nok diff-hus til å kunne selge den ferdig satt opp som den står i Bien idag. Det er som sagt en fremdiff, men det er mulig å bygge den om til brukes bak. om du ønsker den ferdig satt opp, til bak, kan jeg forsøke det.

 

Innbiller meg at den har hatt et godt hjem der den har stått med jevnlig bruk og bytte av stikkaksler og olje.

Ny koster de fra ca 6300, så kommer evt diffhuset i tillegg, og det å sette den opp. Skal du ha den fremme, er det bare å sette rett inn som den står.

DVS den må ut av bien først, og det skjer ikke før jeg har fått gjort klar ny locker, tipper i løpet av et par uker.

 

Diffhuset kommer fra en 1996 Discovery.

 

Prisantydning 3500 ferdig som den står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Elvehundre skrev:

Skal ikke blande meg inn i handel. Men hva er forskjellen på å sette en slik foran eller bak?

 

h

H A :)

 

Kan settes både foran og bak. Men TrueTrac har nok forskjellige spenn på dem for å tillate hastighetsforskjellen på indre og ytre forhjul ved sving for å unngå at den skal slå inn.  

Limited Slip diffen til Ashcroft er lik foran og bak ser jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...