Gå til innhold

Nødrep av servoslanger


Kurt Gustafsson

Anbefalte innlegg

Ta av servoreima og kjør uten? :)

 

Trykk eller retur? Hvor langt unna er ny slange?

 

Snitt opp en gummislange og legg rundt, sett på så mange slangeklemmer som mulig utenpå, tett i tett.

Returslange kan du kappe og sette inn en rørbit.

 

Beste er selvsagt ny slange. Om slangen ikke er for spesiell, kan det hende du får et slangeverksted til å lage en. Eller de kan kappe og skjøte. Ikke si at det er til servo. Ordet 'servoslange' får enkelte slangemennesker til å se rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, gautes skrev:

Slangemennesker får skylda og regningen hvis det går galt.....

 

Men trykket i en servostyring er betraktelig lavere enn i hydraulikksystem ellers. 

Hvorfor skal servo være ett problem. Leverer ikke slangemenneskene gode nok produkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regler fra skrivebords-slangemenneskene er den beskjeden jeg har fått av to slangemennesker.

I to sjapper veldig langt unna hverandre også.

Men slangene var plutselig til en modell hogstmaskin de aldri hadde hørt om....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, gautes skrev:

Regler fra skrivebords-slangemenneskene er den beskjeden jeg har fått av to slangemennesker.

I to sjapper veldig langt unna hverandre også.

Men slangene var plutselig til en modell hogstmaskin de aldri hadde hørt om....

 

Ah...

Nesten i samme gate som mygg... Jeg mener gressallergien min det. Skulle kjøpe allergitabletter for en tur til et middelhavsland fordi jeg reagerer ganske kraftig på myggstikk der nede. Så da jeg spurte apotekeren om allergitabletter spurte han selvsagt om hva slags allergi jeg hadde.
-Jeg er allergisk mot mygg i middelhavsregionen.

-Gressallergi?

-Nei, mygg.

-Nei - gressallergi. Vi har ikke lov til å selge deg allergitabletter mot myggallergi uten resept. Men om det er allergi mot gress du har, så har vi lov til å selge det.
-Åh... Eh... Ja - gressallergi.
-Ah... Ja, det blir 49,50 takk. Ta en tablett hver dag, begynn gjerne dagen før.... Du skal klippe gress og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...