Gå til innhold

Gammel profil..god som ny


Kurt Gustafsson

Anbefalte innlegg

På ren impuls prøvde jeg å logge på min gamle profil...og det funka som fjell.

 

Vil for fremtiden benytte denne, og la guskur bare ligge brakk. Synes det er bedre å stå med virkelig navn i dette forumet.

 

Mulig admin klarer å linke guskur innleggene til denne profilen på en måte, men det er ingen stor sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kurt Gustafsson skrev:

 

Vil for fremtiden benytte denne, og la guskur bare ligge brakk. Synes det er bedre å stå med virkelig navn i dette forumet.

 

 

Det hadde vært veldig mye enklere om alle benyttet egne navn, spesielt på treff. Tullete å bare "kjenne" folk via alias. 

Er på andre bil forum hvor det er et krav. Virker fint det! Hadde nok også vært en mer robust løsning ift at det med fullt navn er en smule mer begrensende for tulle snakk. Antagelig lettere for en moderator også?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, jon71 said:

Om man bruker nick eller ikke, synes ikke jeg er så nøye. Men man kan jo skrive navnet sitt i signaturen. :)

Enig.

 

Det kan være så mange grunner til at man ønsker å være halvanonym. Jeg ser vel spesielt for meg situasjoner ifm jobb eller verv.

Jeg kan bare svare for meg selv, og det at jeg har et sjeldent navn, samt at "alle" nå krever full identifikasjon gjør at jeg ytrer meg lite i den offentlige debatten.

 

Sålenge det ikke er problemer med nick så synes jeg det bør være mulighet for å bruke det.

Å vite hvem som er bak nicket er relevant om man skal handle med folk, men da får man jo også fort tak i den informasjonen.

 

Selma Marie Gjeset, Aremark.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...