Gå til innhold

RR SPECIAL SERIEBILTREFFET 2018


robertsoevik

Anbefalte innlegg

6 timer siden, robertsoevik skrev:

Det blir omvisning om bord på KNM Narvik - etter egg/bacon frokost - lørdag morgen for de som ønsker det.

(Bilde: Venneforeningen KNM Narvik)

 

KNM NARVIK Venneforr photo.jpg

Der har jeg stått bak roret i mange timer..

 

Gleder meg til frokost ombord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, gautes skrev:

Ut og montere schnorkel ?

Får vel finne fram slepestroppen og vadere.

Noen menneskebiler kan trenge hjelp.:lol:

Skrev du I en håpefull tone? :P

 

Får tru det drar over mot Sverige. Akkurat denne helga iallfall. 

 

Min seriebil deltakelse er usikker da den ene har helt overhalt motor. Og den ble akkurat klar for start, mangle å sette i batteri og prøve. Den andre er det noe tennings tull på. Krysser fingrene for deltagelse i seriebil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Land Rover for alle penga skrev:

Skrev du I en håpefull tone? :P

 

Får tru det drar over mot Sverige. Akkurat denne helga iallfall. 

 

Min seriebil deltakelse er usikker da den ene har helt overhalt motor. Og den ble akkurat klar for start, mangle å sette i batteri og prøve. Den andre er det noe tennings tull på. Krysser fingrene for deltagelse i seriebil. 

 

Ta tenningstullingen istedet.

Mindre sjanse for store problemer.

2 timer siden, KennethA skrev:

Screenshot_2018-09-07 Værvarsel for Vestby.png

 

Dette blir bra. Værgudene er også litt anglofile.

 

Her blir det klart skille mellom MENN og MUS .

Mus i hus og menn utendørs . B)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk Thomas!

Appreciate it.

 

Ref PARKERING PÅ VESTBY PRESTEGÅRD

 

Kjetil kommer til å ta imot folk i det de ankommer, men er det noen som har lyst til å ta på seg ansvaret for å det "blir orden i rekkene" - dvs at en står noge lunde på linje her og der?

 

 

 

 

Plassering.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tenker folk å møte opp i morgen? Jeg ser det er åpent fra 10.00, men kortesjen fra Vestfold/Moss er planlagt å ankomme ca.13.30, og det er ganske mye senere. Jeg ser også at YR mener at det meste av regnet skal gi seg i 10 - 11-tiden, så jeg lurer på å kjøre fra Oslo (Kjelsås) rundt 10.30 med beregnet ankomst Vestby en times tid senere. (Hvis ikke Fruen har innvendinger...) Veldig spent på hvordan det blir å kjøre Lierbussen såpass langt, men jeg vet at den var på tur til Stavanger på 70-tallet, så det skal nok gå bra. I verste fall kan det bli behov for en pause for å strekke på beina underveis.

 

Regner med at det blir flere som kjører fra Oslo, og det kunne jo vært hyggelig med følge(bil).  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Olav Haavardsholm skrev:

Veldig spent på hvordan det blir å kjøre Lierbussen såpass langt, men jeg vet at den var på tur til Stavanger på 70-tallet, så det skal nok gå bra.

 

Hehe :) Veldig bra!

Jeg kjører bakveien gjennom Enebakk - Elvestad - Vestby og ankommer vel omtrent samtidig som deg, tenker jeg. Været er selvsagt en faktor - forsvarlig kjøring er prioritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...