Gå til innhold

Overhalingssett innslag starter TD5


JokerS30

Anbefalte innlegg

oppdaget jeg har fler nye innslag til starter TD5 liggende. Aner ikke helt hvorfor jeg har så mange, men jeg trenge ikke alle.
Jeg trenger faktisk ingen når jeg tenker meg godt om, siden jeg ikke har TD5 motor lengre...

Noen som vet hva sånt bør koste, og vil kjøpe ? VIPPS og forumekspress fungerer, forsendelse blir for dyrt med postens priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200lapp så er den din. Kostet meg 440  elns med frakt for de to siste jeg klarte bestille tror jeg, ut fra utskrifter fra paypal...

 

det store spm er vel hvordan får vi greiene til skien ? Skal sjekke om det går i en konvolutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager, men skylde på andre gjør jeg aldri :blink:

 

Slår nesten uten unntak grusomt tilbake på undertegnede. Sist uke leita vi 4 timer etter en bilnøkkel på avveie, bilen skulle leveres ny eier dagen etterpå, og stemningen var til å ta og føle på.


Det ble ikke bedre av at kona fant nøkkelen i den tredje nederste arbeidsbuksa mi, som jeg har fått beskjed om hive på vask i stedet for på kjellergulvet i etpar uker....:rolleyes:

 

Nok om det, jeg teller og sorterer i morra, så får interessenter pm etterhvert. Jeg tror alle som har spurt, kan få et innslag tilsendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...