Gå til innhold

Seriebil til skroting i Kristiansund - haster hvis noen trenger noe!


ian928

Anbefalte innlegg

Fikk se en Seriebil bakpå en bil fra Norsk Gjenvinning i Kristiansund i dag. Jeg kjørte etter og fikk tatt et bilde og forhørte meg om mulighet for deler osv. Svaret var at det var ok å komme å hente smådeler, men plassen var ikke godkjent for å skru. Imidlertid åpnet de for å kjøpe bilen, plukke deler og deretter skrote. De har ikke anledning til å ha bilen stående lenge, så her må man handle rast hvis det er av interesse.

 

Bilen hadde tilhørt et eldre ektepar som hadde begynt restaurering men gitt opp. Jeg har ikke sett nærmere på bilen enn det bildet viser og vet ikke noe. Den så ganske grei ut, desverre så har stroppene de brukte for å løfte den ødelagt bakskjermene som man ser på bildet.

 

Evt interesserte kan kontakte Norsk Gjenvinning i Kristiansund, evt send meg en PM, jeg kjenner en som jobber der og som jeg snakket med.

IMG_1980 (2).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått forespørsel ang rammenummer, motor og dekk. Har fått noen bilder av motorrommet foreløpig. Det er nok vanskelig å si noen ting om tilstanden på motoren. Dekk og rammenummer kommer, han fant ingen plate i motorrommet men tar det fra papirene.

2F9847F1-40FA-4E5F-BF20-56D053ED9ADC.jpeg

D8917E97-137B-4CBB-B80D-CCFE4E0495CE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...