Gå til innhold

P38 VURDERES SOLGT


VIKINGUR.P38

Anbefalte innlegg

Hei, det er med tungt hjerte at jeg vurderer og selge en  97 modell p38 (godkjent i mars 17 )tilsammen med en delebil. Det er en gang slik at jeg ikke har kapasitet til og ta vare på bilen slik den fortjener. Dette er en guttedrøm som jeg nå vurderer og kvitte meg med så eventuelle skambud vil ikke besvares.

Det er en god del små ting som må gjøres med godbilen men det er ikke mye jobb for en som har tid til det. Jeg ønsker de som er genuint interessert sender pm til meg og da vil jeg sende all info og bilder av bilene.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, VIKINGUR.P38 skrev:

Hei, det er med tungt hjerte at jeg vurderer og selge en  97 modell p38 4.0 l V8 (godkjent i april 17)tilsammen med en delebil med mye brukbart som girkasse akslinger med polyurethan,+++++++.  Det er en gang slik at jeg ikke har kapasitet til og ta vare på bilen slik den fortjener. Dette er en guttedrøm som jeg nå vurderer og kvitte meg med så eventuelle skambud vil ikke besvares.

Det er en god del små ting som må gjøres med godbilen men det er ikke mye jobb for en som har tid til det. Jeg ønsker de som er genuint interessert sender pm til meg og da vil jeg sende all info og bilder av bilene.

Mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...