Gå til innhold

Stigtrinn til Defender 90 selges superbillig i Trondheim


atau

Anbefalte innlegg

Med den formen og vekten de har, blir det litt tungvint å pakke dem og dyrt å sende dem, vil jeg tro. Jeg kan prøve, men da blir de ikke superbillig som påtenkt. 

 

Jeg tror at Glen fra Praesto 4x4 skal kjøre Bergen - Trondheim tur/retur om ei uke ca. Hvis han gjør det og er villig til å ta med stigtrinnene tilbake til Bergen, så kommer de litt nærmere deg. Men dette er kun nyttig om du selv kan hente dem derfra ved anledning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, atau skrev:

Med den formen og vekten de har, blir det litt tungvint å pakke dem og dyrt å sende dem, vil jeg tro. Jeg kan prøve, men da blir de ikke superbillig som påtenkt. 

 

Jeg tror at Glen fra Praesto 4x4 skal kjøre Bergen - Trondheim tur/retur om ei uke ca. Hvis han gjør det og er villig til å ta med stigtrinnene tilbake til Bergen, så kommer de litt nærmere deg. Men dette er kun nyttig om du selv kan hente dem derfra ved anledning..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Det er et fint tilbud fra deg, takk for det! Jeg skal undersøke litt og se om dette går an, så tar jeg kontakt igjen...hvis du har de fortsatt. Har sett litt på dine lenker med fotografier. Very nice, very interesting!

mvh Mark Ippolito

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss først høre med Glen om han skal kjøre hit (som jeg hadde skjønt) og orker å frakte stigtrinnene til Bergen. Hvis ja, kan du overføre pengene etter hvert, ingen stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da venter jeg på instruks fra dere (dvs. om noen henter dem hos meg på Bakklandet, i sentrum, eller jeg skal kjøre dem til noen i Trondheim, eller ha dem i bilen når jeg kjører og hilser på Glen om ei uke ca.). Fint at det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Beklager men her ble det nok en misforståelse: Jeg hørte ikke mer fra dere på to uker, og nå har jeg NETTOPP solgt bilen der stigtrinnene skulle være med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, synes også det ble dumt, beklager virkelig. Trodde vi skulle ordne henting enten ifb. Glens besøk (som ikke hadde gått uansett siden han kom med fly), eller i dagene rett etter. Beklager, igjen, at jeg tolket deres "stillhet" feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...