Gå til innhold

Hvor skal verktøy oppbevares etter seter er satt tilbake


HeX

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Pumaen blitt 10 år nå og jeg er ferdig med å sette setene tilbake igjen. Spørsmål nå er hvor skulle original verktøy oppbevares. Jeg har en liten braket og 2 korte gummistropper men aner ikke hvor den skal festes. Jeg regner med et eller annet plass under andre seteråd. Noen som har noe bilder hvordan det ses ut i original i en Puma?

 

 

Endret av HeX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ses ut at jeg fikk noe skrue og deler fra en annen bil i tillegg. Så da gikk det vel lit fort i svingen når bilen blir ombygget etter import. 

 

So hvis man har kun denne "skru" jekken som jeg så legger man den bare under seterad uten noe feste? Brede av braketten passer nok akkurat til foten av denne skrujekken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

 

takk. Har sett dette også. Problemet er at jeg har ikke "bottle jack" men den lange skruejekken. Som skal ligges under andre seterad. Så hvis noen har en puma med original seter inn i og hvordan verktøy er plassert der det kunne hjelpe meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...