Gå til innhold

Gamle opptak fra diverse LR treff


Dan-Ove

Anbefalte innlegg

Siden det er brukt musikk så ser det ut som Youtube blokkerer filmene .... Er det noe annet sted man kan legge ut filmer for å unngå dette med opphavsrett?

Ja det er ekte CT bil. Hadde på det meste 3 stk av dem i hagen i forbindelse med utvelgelse av deltakere fra Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig artig filming Dan-Ove, og veldig bra kvalitet til å være såvid gammelt. Fint klipt og redigert også !

 

De jeg stusser mest på, er at alle bilene har utrolig dårlige dekk ift dagens standarden. Mye bra kjøring, mye tøffe biler, men dekkene er både ganske mønsterløse og har veldig høyt trykk ift det vi bruker nå......

 

Igjen - kjempemorro !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2017 den 20.56, Dan-Ove skrev:

Siden det er brukt musikk så ser det ut som Youtube blokkerer filmene .... Er det noe annet sted man kan legge ut filmer for å unngå dette med opphavsrett?

Ja det er ekte CT bil. Hadde på det meste 3 stk av dem i hagen i forbindelse med utvelgelse av deltakere fra Norge.

Det finnes sider, hvor du kan bruke musikk " lovlig" på egne filmer... 

 

som you tubes egen... https://www.youtube.com/channel/UCht8qITGkBvXKsR1Byln-wA

 

https://www.bensound.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra... B) mange sitter vel inne med masse filmsnutter tenker jeg.. hvordan digitaliserer en fra vhs ??  Har en del filmer selv som støver ned, og Joker ,store hjul blir vel mer og mer  godtatt .. :) Kjøre offroad med orginal bil er ganske noe annet  enn og ha store hjul og ''bare' gi gass , men faktisk artigere.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble en herlig lørdagskveld, "skal vi danse ble parkert" og videoene ble sett igjennom, en etter en. Mange minner strømmet på og mine gamle og første LR dukket opp på enkelte av videoene. Og det var mange medlemmer i klubben som hadde kommet langt bak i hodet forstod jeg.  Kjempeartig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...