Gå til innhold

Før Ingen kraft på høyere turtall - nå rene raketten


Åge

Anbefalte innlegg

Eureka :D

 

Min Defender 2006 td5 har vært veldig treg på litt høyere turtall en stund. Merket det spesielt når den var kald. Idag koblet jeg endelig fra pluggen på luftmassemåleren, og eureka ble rene raketten. Alt er relativt selvfølgelig, men der jeg før måtte ned i andre gear, suste den nå avgårde i tredje.

 

Det jeg synes er merkelig er at jeg byttet denne sensoren MHK100620 for bare ett par år siden. Satte da inn en OEM fra VDO.

 

Ryker de virkelig så fort, og er det noen fabrikat som er bedre enn andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd spray, men har bestilt en kina-sensor fra aliexpress.com. Tror den skulle koste ca. kr. 200,- med fri frakt til Norge. Jeg er vanligvis ganske skeptisk til så billige deler, så jeg har vel ikke alt for høye forventninger. Men det blir spennende å se om det gjør noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...