Gå til innhold

Discovery 3 TDV6 HSE PP 2006


ovik

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge godbilen - etter mye tvil.

PLhC91sBUJKTA8ZkbMWUAjC7Xf6Na5bky0rRZ_Pg

Bilen er kjørt 290000 km, og det har vært et problemfritt bilhold, selv om tiden og bruken etter hvert setter litt spor.

 

Motor og gearboks fungerer utmerket.  Gearboks ble flushet og fikk nytt filter for ca 1 år/20000 km siden.

 

Bremseskiver foran ble byttet i sommer.  Hjulopphengsdeler har vært skiftet etter hvert som behovet har meld seg.  Det er litt klunk nå, men ikke noe dramatisk.

Webasto ble overhalt for ett år siden, og fungerer nå fint.  Luftfjæringskompressor er byttet for ca 2 år siden.  EGR ventiler er blendet.

Det er montert Autodab Connect2 som betjenes fra rattet.  Full tectylbehandling for to år siden.  Fast tilhengerfeste (det avtagbare raklet).

3 hjulsett.  Det som står på bilen på bildet er 6 mnd gamle sommerdekk på uorginal 18" felg.  Så har jeg et sett nokså nye (2 sesonger) piggdekk på 18" orginal felg og et sett AT dekk (2 eller 3 sesonger) på 19" orginal felg.

 

Feil/mangler:

  • Parkeringssensorer virker ikke
  • Signalfeil i høydesensor som dukker opp innimellom.  Antar det skyldes dårlig kontakt i ledningsnettet.
  • Slitt førersete
  • Rust i stigtrinnene
  • Vinden tok tak i førerdøren for noen uker siden og bøyde hengslene.  Skal innom verksted og reparere dette før salg.

 

Bilen og jeg er vanligvis i Trondheim.  Interesserte kan ta kontakt per telefon 98233014.  Jeg aner ikke hva en godt brukt D3 kan være verdt, så her er det bare å komme med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Endret av ovik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det stormer ikke akkurat på telefonen, men noen har det vært. 

 

Jeg skulle gjerne beholdt bilen, men har ikke behov eller tid, så den går til høystbydende.  De som har vurdert å kjøpe, har ansett 100-110 kkr. som aktuelt, og det er jo kjøper som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Nå er det nytt år og kanskje har noen litt penger til overs til å kjøpe en fin, litt eldre bil?

Pris kan selvsagt diskuteres.  

 

Jeg har alltid ønsket meg en Defender - noen som har lyst til å bytte bort en 90 så er jeg interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...