Gå til innhold

Defender 300 tdi 97 modell sofie


jonnyisaksen

Anbefalte innlegg

  • Svar 264
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ikke ukjent syn det der nei.

Mange kilometer , tunge lass , hard bruk av pedaler og mye slakk i drivverk gir slikt resultat.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde tilsvarende clutchhavari på Geländewagen jeg hadde. Måten jeg merket det på var en meget spesiell motstand i cluchpedalen, hvor den pulserte og fjæret ut og inn, uten mål og mening. Flere av fjæren på min hadde krabbet helt ut og lå i  bunn av clutchhuset. Utrolig nesten at det går an med den lille klaringen det er snakk om. Store krefter i sving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har renset opp i motorer , girkasser og annet oljebadsmurt ved å bytte ut oljen med samme mengde diesel.

Startet opp og latt alt rotere uten belastnig noen minutter . Stoppet, tappet tomt for gugge og evt gjentatt flere ganger.

Man får ikke ut alt , men ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...