Gå til innhold

RRC 1980 - radiaotor og tank ønskes kjøpt


Yann

Anbefalte innlegg

Jeg nettopp kjøpt en RRC 80- modell med 3,5 L motor.

Prosjektbilen mangler radiator og den mangler tank.

Noen som har dette å selge?

 

Jeg holder til i Porsgrunn. 

Endret av Yann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har En radiator fra 90/110 TD liggende. Med innebygd oljekjøler. Brukt, men ikke så lenge brukt fordi han jeg kjøpte av satte inn 200 TDI ganske raskt.

 

Tror det er mulig å få den til å passe inn i en RR, om kapasiteten er stor nok vet jeg ikke.

 

Selger den for kr 1000,-.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, telindnor skrev:

Radiator kan være litt vrient å finne brukt...og tett. De koster dessverre endel som nye. Tank får du til under en tusing fra England. (Så på sammen med far din nå nettopp :)) 

 

 

Ja, den gamle til 80 mod'n til høyre - like (u)tett som den brukte jeg fikk med (til venstre) :lol:

2012-07-21 11.47.44.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Elvehundre skrev:

Har En radiator fra 90/110 TD liggende. Med innebygd oljekjøler. Brukt, men ikke så lenge brukt fordi han jeg kjøpte av satte inn 200 TDI ganske raskt.

 

Tror det er mulig å få den til å passe inn i en RR, om kapasiteten er stor nok vet jeg ikke.

 

Selger den for kr 1000,-.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn 

Hei Henry Arnfinn og takk for svar!

 

Jeg er helt ny i RRC verdenen. Jeg  skal forsøke å finne mer ut av hva jeg kan bruke, og komme tilbake senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, superpedro skrev:

Har en nesten ny tank til 85 modell RRC. Hvis du tror denne passer,kan du få kjøpt denne.

Hei Superpedro og takk for svar!

 

 

Jeg er helt ny i RRC verdenen. Jeg finner ut av om jeg kan benytte den tanken du har, og så kontakter jeg deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...