Gå til innhold

Disco 2 til salgs


Kjart

Anbefalte innlegg

Hei forummedlemmer

 

En era er snart forbi. Jeg skal selge familiens trofaste reisevenn til fordel for en mer miljøvennlig og kjedelig alternativ. 

 

Prisen er satt til 70 000

Bilen har store 5 stykk 18 tommers helseipede offroaddekk fra bfg på originalfelger, samt at fjærer foran og dempere foran og bak er oppgradert til old man emu (heavy duty), fra australske ARB.

 

Bilen har bluetooth handsfree og musicoverførsel, aux og usb inngang på original stereoanlegget. Ubrukt kassettspliller, og CD veksler som er koblet ut :-) Ganske bra lyd egentlig.

Følger med 4 stykk 16 tommer originale felger med piggfrie vinterdekk, samt 5 ekstra 18 tommer originale felger makne de som sitter på bilen.

I mitt eie så har bilen fått service ca. en gang i året samt alle anbefalte utbedringer fra verkstedet i Drammen (Sandmo). Rust i rammen ble utbedret i november 2016, og full service og EU i februar 2017, med bytte av alle skiver og klosser, samt kalipere bak.. Bilen er i grei forfatning, ser pen ut når den er nyvasket, men har selvfølgelig noen skjønnhetsfeil her og der.

Det følger med en del servicedeler, og også noe ekstrautstyr. (Stige, bars, lyktebeskyttelse osv.)

Jeg har en stor og fin Frontrunner takstativ med utsyr, som jeg kan la følge med bilen ved riktig pris, Nanocom med lisens for Discovery 2 kan også vurderes å følge med.

Jeg har nylig skiftet begge pakninger og også fått satt inn ny drenering i taklukene.  Se annonsen.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=91797140

 

Bilen befinner seg i Oslo, og ganske ofte i kragerø, eller noen ganger på fagernes.

 

send en PM hvis bilen er av interesse :-)

Discovery2 - 1.jpg

Endret av Kjart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...