Gå til innhold

Defender Td5 110 1999


cb750

Anbefalte innlegg

Hei alle Defendere

Mener at det var feil av lededelsen av Defender forum og slette dette emne ang Denfeder 1999 som var til salg sist uke på finn.no. jeg startet den ikke. Det kan være mye her så andre kan lære av. Feil gjør vi alle til en vær tid, men jeg tror ingen er DUMME i en handel en bare gjør det en tror er best selv.

Jeg kan ikke ikke gjøre noen annet enn å vent e til namsmannens avgjørelse den 26/10 så vil jeg selfølgelig legge ut ll informasjon til dere så ingen gjør samme "feil", eller var dette feil da?

Før linken ble fjernet to jeg bilde av alle melidingen og lagret på min pc kan jo komme til nytte....... hvem vet...

mvh

aage

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

sa jeg skulle gi tilbakemelding ang bil kjøp av Tor Arne Jonli, namsmannen i orkadal ringte til jonli i dag kunne fortelle meg at han var personlig konkurs (enmans foretak)....her var det ingen ting og hente, men det ble nevnt at Jonli hadde vist nok personlige problemer og at eiendom skulle selges..kanskje jeg kunne hente noe der brev er sent fra namsmannen til min advokat som sier nok hva jeg bør gjøre........T.A Jonli hadde nå planer om å søke "ordinert arbeid" la namsmanen til ..    komnå den har vi hørt sikkert mangen ganger sa jeg.......plutselig ble bil og alle pangene mine enda lengre borte.........

Defenderen som jeg leverte tilbake ble gitt til faren og solgt vider sa namsmannen......jeg men at jeg kunne kreve bilen.....namsmannen mente jeg ikke hadde noe og krev der, ........det var da faren som solgte den til meg da ............. og i følge han som kjøpe den for 72000kr stod bile da i Jonli`s ektefelle sitt navn.......

Namsmannen har bare hørt på jonli sin forklaring i telefonsamtalen uten  undersøkt hvem sitt navn den stod i...... jeg trodde det var mulig for meg å kreve bilen tilbake...enda vaskeligere er det nå som den har en ny eiger, han har fått bilen til en grei pris da.........Jeg har ingen bil og MINUS 150K PÅ MIN KONTO...det hadde vel kanskje vert letter for meg å få tak i bilen om andre personer ikke hadde kjøpt den......Blir veldig provosert av dette, beklage.

Kommer tilbake med mer informasjon etter å ha fått tilbakemelding fra min advokat.

Noen som hvet hva som skjer om jeg annmelder T.A. Jonli for tyveri?,   må bare prøve alt før en reiser opp med en sekspakning og en baseball kølle.

Hvor bor T.A Jonli?

aage

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lover mot alt mulig i Norge, lurer ofte på hvorfor det ikke er straffbart å være idiot selv ?. 

 

Et to sekunders nettsøk viser jo at fyren er inblandet i en rekke saker. 

 

Edit: jeg snakker ikke om trådstarter spesifikt, men han har jo de facto overført 150 000kr for en bil han ikke engang fikk salgsmelding på....;)

Blir litt som å binde fast et stort stykke ribbe på ryggen, og sette seg ned inni innhegningen på Bjørneparken på Flå i grunnen. Det er ikke  RIKTIG av bjørnen å forsyne seg, men det går jo faktisk an å ta LITT forhåndsregler da.

 

Forresten er også forumet her blitt yngleplass for svindlere, lurendreiere og pengeutsugere, så pass opp !
Flere medlemmer er både dømt og har sitti inne for svindel, og fortsetter å framby varer og tjenester i stor skala, låner deler og tilbehør av intetanende forumister og styrer på.

Med "flertallets " fulle velsignelse selvsagt.:)

 

De er jo tross alt Landroverister. I det minste noe som ligner....

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei defender

jo da det an og ta forhåndsregler da.....etterpå klokhet er jo alltid enklest ....... men nå er desverre situasjonen slik som fortalt da så en får bare prøve...det vil ta lang tid for meg å spare opp 150k til ny defender...

jepp har alle meldinger, mailer dokumentasjoner som trengs, ser ikke ut som det hjelper videre

jeg skal nok ta kontakt med TV2´s svindlerene bare for å sette lys på Jonli

Ha en fin helg alle

aage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...