Land Rover for alle penga Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Er dette riktig? Blir det bedre når jeg får på skiftegaffel og får drevet i rett posisjon? Hovedakslingen er langt nok inn, trur jeg. Får den ikke lenger inn. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
101 Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Ser ikke riktig ut, men med skiftegaffel saa blir det kanskje bra. Tror alt maa monteres og saa maa du sjekke/maale att det ligger innenom toleranse. Girboks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LRseries_1 Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Mins at hovedakslen må settes sammen og måle klaringene, demonteres igjen og legge inn shims før montering. For å få vekk all slakk. Det er veldig viktig å følge verkstedhånboka nøye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 5 timer siden, LRseries_1 skrev: Mins at hovedakslen må settes sammen og måle klaringene, demonteres igjen og legge inn shims før montering. For å få vekk all slakk. Det er veldig viktig å følge verkstedhånboka nøye. Hovedakslingen var helt korrekt når den lå på benken. Klaringer målt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Skal sjekke på en annen hovedaksling jeg har liggende. Siden hovedakslingen er presset langt nok inn er det litt rart, syntes jeg. Skal prøve med skiftegafler og se om den blir bedre når kassa står i fri/ gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Dette ordnet seg Måtte stramme muttera på hovedakslingen ganske mye hardere. Nå er det "perfekt" Så imorra blir det montasje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
101 Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) 18 timer siden, LRseries_1 skrev: ...måle klaringene... legge inn shims... For å få vekk all slakk. Det er veldig viktig å følge verkstedhånboka nøye. Tror ikke all slakk skal vekk - da kan det bli problemer - best om du hadde "boka", rikting slakke/klarering (er veldig lite egentlig). Boka gir kanskje dreiemoment paa muttrer ogsaa. Endret 20. oktober 2017 av 101 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 9 timer siden, 101 skrev: Tror ikke all slakk skal vekk - da kan det bli problemer - best om du hadde "boka", rikting slakke/klarering (er veldig lite egentlig). Boka gir kanskje dreiemoment paa muttrer ogsaa. Jeg har brukt boka. Klaringer var fine ifølge boka Mutteren bakpå skal dras til med 13 kg. Men jeg har ikke verktøy som passer på den. Kan legge ut vidio av hvordan det ble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Akkurat nå, Land Rover for alle penga skrev: Men jeg har ikke verktøy som passer på den. Eller, det har jeg vel, men det ligger i Bergen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard Bratland Erikstad Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Verktøy kan lages av en kopp eller passende rør og vinkelsliper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.