Gå til innhold

Viskerarmer D1 - D2


Klodrik78

Anbefalte innlegg

Da man er lei dyre vindusviskere som er rett og slett krevende å få tak i så lurte jeg på om noen tilfeldigvis har viskerarmer på D1 94-99 liggende som dem er interisert i å kvitte seg med. 

 

Kan vell hende dett hører til på ønskes kjøpt siden og skal legge ut der også, men større sjanse at man får napp da jeg selv vet at ikke alle leser den tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet akkurat pussere på min D2.

Prislappen fra endel år siden var på snaue 100-lappen.

Skjønner hverken dyre og krevende anskaffelse.

Det går jo tross alt lang tid fra de er utslitte til vi får somla oss til å bytte.

Mulig nettsidene til diverse pushere ikke stemmer med lageret deres.

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei assa tenker å bytte av flere årsaker Gaute. Bland annet at man ikke får di fine blades viskerene til D2. Og at prislappen hos mekonomen med med 30% (bosch) kommer på 750kr 

Og EWS har jo alltids slikt på lager, eller det vide internett, men da er det leveringstid. Og skal være ærlig og si at jeg ikke akkurat syns viskerene til D2 er spesielt bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema sitt flatblade passer D2 arm med bittelitt modifisering. Må skjære av en plasttapp for å få den på plass

 

Men jeg har byttet til D1-armer, det gjør alt mye enklere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...