Gå til innhold

Ledlys Defender


Mr V

Anbefalte innlegg

Hei!

Monterte led hovedlys på Defender'n (2004 mod) her om dagen. Det var en enkel sak, plug and play! ..men så når jeg skulle teste og justere litt tok det omlag 2 min før det ene fultlyset sluttet å virke. Ikke lenge etter kutta det andre også ut.. Satt da tilbake orginal lykt for å teste, der fungerte alt som normalt. Både kjøre og fultlys. No forslag om hva som kan være årsaken til dette? Usikker på merke på ledlysa, med det er noe rimelig greier fra Ebay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jah, men det er vel kansje kjansen man tar med noen av disse "made in china" sakene. Noen ganger fungerer det, andre ikke.

Prøvde å koble de av å på noen ganger. Testa de også på seriebilen uten at det hjalp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rattatta74 skrev:

Jeg vet.. Her er linken til dem kuleste led lysene.. med full garanti. Virkelig kvalitet.. Bare lat at beløpet er i norske kr og ikke pund så har du gjort et røverkjøp :)

http://www.powerfuluk.com/vehicles/land-rover/defender/lamps-light-upgrades/land-rover-defender-headlghts-full-led-black-lhd.html

 

Prisen er vel ikke så ille?

Har du prøvd de/bestilt fra de før, hvordan var frakt pris osv?

Fikk lyst på nye lamper nå til tross for delte meninger  om led hovedlys her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rattatta74 skrev:

Jeg vet.. Her er linken til dem kuleste led lysene.. med full garanti. Virkelig kvalitet.. Bare lat at beløpet er i norske kr og ikke pund så har du gjort et røverkjøp :)

http://www.powerfuluk.com/vehicles/land-rover/defender/lamps-light-upgrades/land-rover-defender-headlghts-full-led-black-lhd.html

 

Dette er jo også billige led lys uten at det opplyses om produsent? Blir ikke overrasket om dette er kinavare som selges ut med en grei fortjeneste. Har handlet fra powerfuluk et par ganger og er ikke overimponert over kvaliteten derfra, men kan selvfølgelig hende jeg har vært uheldig. Jeg har kinaled på mine biler og synes stort sett det fungerer bra som nærlys, men på fjernlyset synes jeg det skiller mye mellom billige og dyre lykter. Jeg kjører derfor kombo kinaled med led 1000m og er godt fornøyd med det, men blir nok å spare litt og kjøpe led fra en av de mer anerkjente produsentene neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har billig chinaled, syns de fungerer veldig bra i forhold til de orginale lyktene. Har ikke montert lysforsterkningskit fra iltema, dette hadde nok hjulpet de orginale lyktene. Nå bruker jeg ikke bilen mye på langkjøring i snestorm så jeg har ikke opplevd problemer med ising. Langlysene er ikke mye å skryte av så ekstralys er nesten nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har jeg vært ute en tur å prøvd dissa Kinalysa igjen. Samma greia, funker utmerket noen minutter så kutter fjernlysa. Hvis jeg slår av lysa en stund, funker de plutselig litt igjen. Men ikke nødvendigvis begge samtidig. Hm, ikke helt til å bli klok på detta her gitt!?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom de oppførte seg likt på seriebilen også, er det vel kansje logisk at det er no feil med de ja!:( 

Da skal jeg skal prøve å koble de opp rett fra batteriet å se om det blir no annet resultat av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...