Gå til innhold

CATCHFORS M/T


Anbefalte innlegg

Jeg er generelt veeeldig skepisk til billige kinadekk. Og ved å Google litt, så finner man ymse, men ikke veldig mye skriverier om disse dekkene.

Fant allikevel en stor dekktest med AT-dekk (ikke MT som dette er). Det artige her var at dette kinadekket kom ganske bra ut på den testen, og slo BFG AT ned i støvlene... (BFG AT kom desidert sist!). Se testen her: http://www.atlasriepas.lv/img/text/GT_Grabber_AT_tests.pdf Dette var dog en test som ikke helt kan sammenlignes med hjemlige forhold, og kinadekket fikk kritikk for å føles ubalansert ut og ødelegge kjørekomforten. Dog var en av testens konklusjoner at ingen av disse dekkene var direkte dårlige, og at aggresivt mønster ikke var en ubetinget fordel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Da har jeg endelig fått montert disse på bilen, la de på selv da dekkmannen vi bruker på jobben er noe sær når man kommer med egne dekk midt i sesongen.

Dvs. ikke balansert i det hele tatt og på 10" felg av 40£ pr stk kvalitet. Har testet et par mil og vært oppe i 80-90 km/t og det rister ikke i det hele tatt ??

Mulig jeg har gullhår i ræ.. men løp å kjøp, kommer bilder senere i kveld.

 

Ser faktisk litt små ut bak

DSC_0841.JPG

DSC_0842.JPG

 

DSC_0844.JPG

Endret av Jari
bilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...