Gå til innhold

Bakseter til Defender


johanf

Anbefalte innlegg

Jeg har en Defender varebil som jeg ønsker å bygge om til familiebil. Har ikke baksetene og må kjøpe dem. Har snakket med Exmoor Trim og de kunne ikke hjelpe meg med setene, kun trekk og belter.
Noen som vet hvor jeg får tak i dette, eller noen har brukt de ønsker å selge meg?

 

Alle tips mottas med takk :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng, beklager litt tynt med info.

 

Dette er en 2005 modell. Er ikke så viktig med type setetrekk da jeg må trekke om forsetene uansett, men sort delskinn ville vært prima.

Jeg holder til i Hønefoss, Drammen og Bærum traktene så har noen seter i nærheten kommer jeg å henter etter avtale. Vurderer å bygge om til 9 seter så har du de to bakerste benkene + setebelter tar jeg gjerne med alt sammen.

 

send meg gjerne en sms eller ring meg på 91350764,

Endret av johanf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Neverluren skrev:

Har handlet flere ganger med Exmoor og bla. fått levert i England når jeg har vært over. Fantastisk service, kvalitet og greie priser. 

Har snakket med dem, men de selger kun setetrekk og ikke selve baksetet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...