Gå til innhold

P38 Varme Vifte


jensemann

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en P38 4.6. Har skiftet varmeviftemotor på høyre side. Men finnes det også en på venstre side? Kommer lite luft ut på venstre og da jeg plukket ut inntaksristen for å rengjøre og skifte pollenfilter, ser det ut til at det også er en motor på venstresiden? Men jeg finner ikke en slik motor på f.ex. Famous Four siden?

 

Håper noen kan hjelpe med svar på dette ;-)

 

mvh

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Famous Four har denne.

 

Selges som Heater blower assembly  L/H drive  FF007497 og er en genuine part ( dvs original part fra Landrover ).

Betyr at det er samme partnr på motor på høyre og venstre side.

Som nevnt over unngå å kjøpe for engelsk høyre rattet bil.

 

Original partnr er STC4304

 

Mvh Brage 

Endret av Brage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg byttet på min for mange år siden, kjøpte jeg på Mekonomen. Det stemmer at det er samme som på Xsara ja. Valeo. Husker ikke prisen, men var ikke dyrt. Ganske enkelt å bytte også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Venstre rattede biler har 2 like vifter. Mekonomen har Xsara vifte part nummer 17-698326. den koster sånn 13-1600 penger.

Det er en liten plast tab du må klippe av for at den skal passe , ellers er alle skrufester og alt likt.

Kjøp for all del ikke fra England. Det er så fort gjort og få en vifte som snurrer feil vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...