Gå til innhold

2005 RRS 2.7 selges i deler


HenningT

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte meg en delebil litt på impuls her om dagen.
Jeg tenker å beholde bakfanger, ecu til speil/seter, ACE + litt småting selv.
Noen som trenger noe?

Vet ikke helt hva som er helt på bilen da jeg ikke får hentet den før på lørdag. Det jeg vet er det som stod på auksjonen:
 

Bilen kan ikke registreres og selges som delebil. Motor er defekt, hull i blokk. Dashbord er defekt p.g.a airbag er utløst. Bilen har aldri vært registrert i Norge. Chassis: SALLSAA146A946357

 

Har heller ikke tenkt noen priser enda, men vi blir nok enig om noen vil ha noe. 

01c05f_Sett fra front VS.JPG

1dd6b1_Sett fra foran HS.JPG

96012d_Sette fra HS.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått bilen hjem og begynt demontering. Ingen av delene jeg trengte var på denne bilen..............
Det ser ut som den har hydrauliske stabstag, men har ikke fått sett på den fra undersiden enda. Den hvertfall knappen til DSC og tanken fremme. 

Satser på å få demontert alt innvendig ila denne/neste uke og så få heist av chassis fra rammen.
Ellers så er det meste intakt og i god/grei stand.

Pent sort interiør, med den vanlige slitasjen på førerstol. Uten memory.

Bra hundegitter i stål med lasteluke.

Alle dørene er hele og uten rust som jeg kan se.

Bilen er en SE-utgave så har ikke takluke, navi/skjerm eller kjøleboks

 

Dette vet jeg ikke brukenes:

Nedre delen av bakluken. Øvre er hel, men vet ikke hvordan jeg skal få delt denne uten bryteren som mangler.

Støtfanger bak, men beskyttelsen oppå er hel.

Batterikasse.

Underdelen til luftfilterhuset, øvre er ok.

Dashbord pga airbag.

Motor pga hull i blokk, starter, dynamo og turbo kan være ok.

Beltestrammere fremme.

Panser.

Høyre fremskjerm. Venstre er tilsynelatende hel, men må kanskje bankes/sparkles litt.

Høyre fremlykt har knust glass.

Høyre baklykt har en ørliten brest i glasset, men har to sett baklykter nå etter å ha skiftet til facelift på min.

 

Bilder kommer etterhvert, men kan tas på bestilling nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurte på om det er E-Diff på denne? Jeg trenger lednings nettet fra 4 pols kontakta i høyre A stolpe og bakover + wiring harness som får ned til Rear Cross memeber..

Er du ikke sikker, kan du titte bak panelet i bagasjen venstre side ganske nærme baksete ryggen.. Bir vel under vinduet.. Har du en blank og fin modul der så er det E-Diff på denne..

 

Mr.P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...