Gå til innhold

Freelander 1998 1.8 rotor


morten6984

Anbefalte innlegg

Hi knakk motor nr 2 på freelanderen, -varmgang, -kjølevæske standard problem. Denne gang så valsa jeg rundt etter nyoverhalt byttemotor. Men intet tilbud i Scandinavia. Brukt moter utelukket !! --så fikk jeg tips om verksted i UK / Cardiff "Engine Professionals" - makan til service - har aldri opplevd makan, -til og med Famous Four "blekner". Reconditioned og nullstilt blokk med nye slitedeler tvers gjennom motoren - oppbygd - testa - og på "tunet" på 14 dager - ikke verst. Riktignok 18 lapper "all inclusive" oxo frakt med TNT. Skrotern her i Norge skal ha 10-12 lapper for bruktmotor fra vrak, - Famous Four hadde ikke byttemotor, -men skulle ha 32 lapper for fabrikkny. Siden det ikke er noen "luringer" som restaurerer disse motorene er disse gutta rette stede, -nå spinner freelanderen "modifisert" med ekstra kjøling og alle "luregrepene" jeg fikk fra gutta der borte !! - Så jeg tenkte dette var noe for enhver Freelander eller Land Rover eller annen motortype med problemer. Sjekk opp sidene deres, -superb leveranse !!  

 

https://www.facebook.com/pg/EngineProfessionals/reviews/?ref=page_internal

 

https://www.google.co.uk/search?q=engine+professionals+cardiff&oq=engine+professionals+cardiff&aqs=chrome.0.69i59j0j69i64.10570j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#lrd=0x486e034ba243910f:0xa8fd4cd073d46cc7,1,

 

:D

MOTOR 1.JPG

ENGINE II.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...