Gå til innhold

Land Rover offisiell bok ICON


Bjørnung

Anbefalte innlegg

Kunne ikke se at dette var omtalt før, men er det noen som vet om Land Rover's offisielle bok"ICON" som nylig kom ut er tilgjengelig i Norge?

 

Øyensynlig er den kun til salg i UK, men hører rykter om at den er tilgjengelig hos leverandør i noen få andre land.

Har ikke fått spurt lokal leverandør, men tok risk på å bestille fra Amazon UK..kun 10 eksemplarer igjen der etter sigende har andre fått tilsendt fra Amazon utenom UK.

Gjelder stort sett Series One og Defender historie etter hva jeg forstår.

 

Omtale her:https://shop.landrover.com/uk/catalog/product/view/_ignore_category/1/id/5288/s/icon-official-land-rover-book-51legf281naa/

 

Bjørnung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, telindnor skrev:

Interessant. Gi gjerne beskjed når du vet om den kommer i posten. Vil ha! :)

 

Will do!

 

Fikk invitasjon fra LR UK til å forhåndsbestille boken for snart ett år siden, hvilket jeg gjorde.

Bare for senere, etter at boken ble forsinket, å finne ut at de kun solgt den i UK :huh:

 

Men det finnes forhåpentligvis omveier. :)

 

Bjørnung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow,

 

ser at min kopi av "The Formative Years" har steget betraktelig i verdi siden jeg kjøpte den...

men et lite tips, som medlem av Land Rover Series One Club så får du den for GBP30,- !!! :)

image.png

 

Bjørnung

Endret av Bjørnung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har fått tilsendt et tracking nr, som ikke har noe info enda, og Amazon  UK har belastet kredittkortet, så nå kan jeg vil begynne å tro at jeg får ICON boken tilsendt. :)

Men fikk høre fra en kar i Australia som også prøvde å bestille fra Amazon UK, han fikk beskjed om at de ikke sendte til Australia.

 

Bjørnung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk boken i dag levert på døren.

Solid stor bok, kun en rask gjennomgang og ser bra ut.

Kunne kanskje tenkt meg litt mer hard facts, ser ut som om det i hovedsak er fokusert på kjente og mer ukjente eiere, og diverse ekspedisjoner opp gjennom årene (de fleste kjente..for meg  i hvert fall). Lite fakta, men bygger godt opp opp omkring  Serie/Defender image, selv om vi for oss selv vet, og må innrømme, at LR tapte terreng (pun intended) som det suste i Africa etter de første årene med Serie 1 og 2. Men det kommer selvsagt ikke frem i boken :rolleyes:. Her er det image og legende status som teller og det liker vi jo :).

Pen layout og gode bilder.

 

Bjørnung

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har fått min fra Amazon.uk og synes det er en nydelig bok.

 

Omhandler Serie 1 til Defender, mange flotte bilder, endel informasjon og intervjuer. Særdeles godt egnet for godstolen i mørke vinterkvelder, gjerne sammen med noe godt fra Islay.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...