Gå til innhold

Motorisert antenne


Anbefalte innlegg

Samme antenne, enda billigere: https://www.skruvat.no/Tillbehor-Antenner-C2761.aspx

 

Generelt synes jeg Connects2 holder god kvalitet, så dette må være et røverkjøp. Er du fersk kunde hos Skruvat, så tror jeg også du får en introrabatt. Er du kunde, så får du som regel også rabatt på neste kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor verdifulle de er nå, når det knapt er noen som sender på FM-båndet ... :rolleyes:

 

Har vi ikke alle for stor forkjærlighet for 80-tallet? Var jo egentlig noe søplete greier, der det meste var kunstig. :D Bilene var dog ikke så ille, i hvert fall ikke Volvoene. Mange av dem lever jo enda. Dessuten ble en del kule biler oppfunnet/forløst på 80-tallet, som LR Discovery, GTI-klassen, DeLorean, Sierra Cosworth, Audi Quattro m.fl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎07‎.‎10‎.‎2017 den 18.41, krokansjefen skrev:

Alt var bedre på åtti-tallet... Mener jeg å huske... B)

Må gå til innkjøp av dings nr. 2 også, Landreas, men da skal det funke å bruke fm-antenne til DAB. Norsk firma som lager etter hva jeg har sett.

 

Mja, men de baserer seg på å tilpasse lengda på antennepisken til det som stemmer med frkvensen de sender DAB signalet på, liten utfordring med å få motorantenna til å stoppe på en annen lengde en fult utrekt?

 

I allefall om du skal få maks nytte av dingsen / antenna (og maks nytte må du ha for at DAB skal komme i nærheten av tilgangen du hadde på FM signaler)

Endret av grunneieren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, grunneieren skrev:

Mja, men de baserer seg på å tilpasse lengda på antennepisken til det som stemmer med frkvensen de sender DAB signalet på, liten utfordring med å få motorantenna til å stoppe på en annen lengde en fult utrekt?

 

I allefall om du skal få maks nytte av dingsen / antenna (og maks nytte må du ha for at DAB skal komme i nærheten av tilgangen du hadde på FM signaler)

 

Var jeg ikke klar over. De reklamerer jo med at alle originale antenner skal kunne brukes. Jeg leser det da slik at originale antenner er av forskjellig størrelse, ergo skulle ikke lengde på motorisert antenne ha noe å si. Må forskes mer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, krokansjefen skrev:

 

Var jeg ikke klar over. De reklamerer jo med at alle originale antenner skal kunne brukes. Jeg leser det da slik at originale antenner er av forskjellig størrelse, ergo skulle ikke lengde på motorisert antenne ha noe å si. Må forskes mer på.

"Kan brukes" og "best resultat" er ikke samme tingen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...