Gå til innhold

Hella lys til Defender td5 med A bar


Siggen

Anbefalte innlegg

Skal henge i a baren. 

Henger noe Kinagreier der nå som er modne for utskiftning.

 

Fant ikke noe info på disse Luminator Compact Metal, om de kan åpnes men regner med det som du skriver, Krokansjefen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

 

Oppfølgingspørsmål:

Kan jeg benytte de eksiterende ledningene, eller må jeg legge opp et nytt ledningsnett?

Nå er det som sagt noe Kinagreier med H3 pærer 55w, montert på egen bryter. Rød og sort ledning går inn i lyktene.

Før disse var det vel de originale LR lyktene som hang i A baren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler du har råd går du for xenon versjonen ;)

Hadde de du tenker på først, så bytta jeg til samme lampe med xenon. Overlegent lys! Avslappende å kjøre i mørket. Du får et lengere og ikke minst bredere lysbilde som gjør at du ser elgen før den klatrer opp på asfalten.

Desverre må de skrus av før EU, men det går jo fort :)

Tror de kan snus men har aldri prøvd da mine er skrudd rett på fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt diverse LED lys, herunder anerkjente merker som Rigid, men har vel konkludert med at ingenting slår gode Xenon fjernlys. Lyser lengre og mer kontrollert, jeg ønsker ikke å lyse opp hele skogen på siden av bilen eller bli blendet av hvert trafikkskilt jeg møter. En LED "spot" lampe lyser ikke på langt nær så godt som tilsvarende Xenon "smalt" fjernlys.

 

LED er genialt til arbeidslys, ryggelys og sikkert off road lys, på veien er min mening at Xenon frmedeles er "kongen".

 

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mye godt å velge i. Xenon går ut nå, for dyrt.

 

Har vurdert å gå for LED 360 grader rundt.

Men jeg syns faktisk bilen er ganske pen og klassisk med gode gamle halogen lamper rundt baut.

Så holder meg til det inntil videre.

En ting jeg skal gjøre ganske snart er å bytte ut de originale lampene med noen Crystal Halogen med en sterkere H4 pære.

Vurderer å bytte ledningsnettet i samme sleng. 

 

Men takk for mange flotte innspill:) Ender da på sikt opp med Hella Luminator Compact Metal, hengende i A-baren.

Dette sammen med oppgraderte frontlys holder nok for meg.

 

//S

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...