Gå til innhold

Hva trenger jeg til Defenderen?


hugin

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Minimi på taket ville jeg ikke hatt, pipene må byttes etter 11500 skudd og da er det ei pipe om dagen... blink.gif I tillegg slår de, som alle andre piper, om de skytes med for lenge uten ordentlig kjøling.

 

Noen M2 Browning ville jeg heller ikke hatt, når Ibis Tek's egne skyttere knapt treffer på et par hundre meter på stillestående mål med stillestående våpenplatform og bil, blir det litt for Gung Ho etter min smak.

 

-Er det ikke bare å ringe inn NGS og Airstrikes som funker best ?

 

Naj, da blir det å legge Franchi'n på gun rack'en i bakvinduet på Caravellen og laste Fenris (4 mnd) baki og legge ivei til rypeterreng til høsten, for min del.

 

mvh,

Yngve S

skyter nå og da, på forskjellig vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

user posted image

 

user posted image

 

 

Sånn er den blitt!

 

Dekkene er for små sad.gif

 

 

Men bildene ble jo store nok? Hjelp?

Endret av hugin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med winsj på planet. Løsningen Reidar Sveen brukte til sin 90 var flott. Hva med en slik en?

92851[/snapback]

 

Vinsj ligger klar, men jeg må montere velteburet bak først!

 

user posted image

 

Tenkte å feste den i kryssbrakettene til velteburet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite praktisk med den braketten på bildet...All winching forutsetter jo at bakluke og reservehjulsholder må stå i åpen posisjon. Upraktisk i ulent terreng. Bygg om støtfangeren bak med firkantrørfeste til hengerkula, så kan du bruke winchvogge i samme innfestningen. Du har vel i ettertid forkastet braketten, men får vel samme problem med bakluke/reservehjul hvis du fester winchen i buret? huh.gif

Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...