Gå til innhold

Hva trenger jeg til Defenderen?


hugin

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Dusj

 

user posted image

 

shower is designed to work off a Patented unique custom heat exchanger system. The heat exchanger was designed specifically for taking HOT SHOWERS. This heat exchanger allows you to take HOT SHOWERS using the heat from your engine and any outside water source you choose, be it a lake, stream or even a bucket.

 

The heat exchanger is compact and measures only 2 .5" by 12". It comes with its own "T" mounting bracket and need only be installed once. The heat exchanger will never rust and is something you will be proud to have on your vehicle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det finnes jo sikkert ting som kan monteres, noen forslag?

82744[/snapback]

 

Jordan?????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bakseter?

Der har du en investering som det står litt respekt av!

 

En ting er å tøffe seg med 1000-metere til 11.000,-, men er du skikkelig mann blåser du 150k på et litt hardt baksete som ingen vil sitte i likevel.

82827[/snapback]

 

 

laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tom for ideer til mer utstyr til defenderen, har jo etterhvert "alt"

Men det finnes jo sikkert ting som kan monteres, noen forslag?

Det du trenger er en Defender til. En som ikke har "alt", og så kan du begynne "på nytt"..... rolleyes.giflaugh.gif

 

Men jeg vet ikke om jeg ville tørre å slippe deg løs på min selv om den langt fra har "alt".... ph34r.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakseter trenger jeg ikke, da får jeg ikke plass til hundene.

Hvis tongue.gif du ønsker å sitte i dem kan du gjøre det i kjelleren min, Kristoffer tongue.gif

 

En bil til? Kanskje det rolleyes.gif

 

Men da må det bli noe helt spesielt cool.gif Bowler?? unsure.gifunsure.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blink.gif

Bakseter trenger jeg ikke, da får jeg ikke plass til hundene.

Hvis tongue.gif  du ønsker å sitte i dem kan du gjøre det i kjelleren min, Kristoffer tongue.gif

 

En bil til?  Kanskje det rolleyes.gif

 

Men da må det bli noe helt spesielt cool.gif  Bowler?? unsure.gif  unsure.gif

82878[/snapback]

blink.gif du tenker så det knaker nå.. jeg vet det for jeg kan høre det helt hit biggrin.giflaugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...