Gå til innhold

Knuts Serie 2 , P38 og annet morro


K.H

Anbefalte innlegg

Ja, jeg ønsker gjerne å se den bil sennepsgul:) Finnes nok av de som er grå.... 

Sennep er uansett godt på pølse og lompe  også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, K.H skrev:

Ca 140 pund. Kjennes ut som om det er ok kvalitet på skaien og de er temmelig faste å sitte på. Tror de blir helt greie på kjøretur

 

Har tilsvarende, bare med "høy" rygg, altså en slags nakkestøtte. Denne har lite for seg, men selve setet er faktisk forbausende OK å sitte i, i alle fall for min kropp. Har også bil med rette, gamle seter med fjærer. De er skikkelig grusomme etter noen tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flirer....:D

"Fyllmassen" er i alle fall kjent for myke fjærer..... 

Endret av Paal Helge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hydraulisk fjæring ja.. nitrogenfylte kuler som gjørat det fjærer.  Ganske komfortabelt.  Kryssa et pløyd jorde med bxen jeg hadde en gang, passasjeren klorte seg fast til han merket at jorde føltes nesten slett ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Har vært lite gjort med Kjapp i det siste, bortsett fra at torpedoen har fått en omgang lakk. 

Derimot har det ramlet inn en P38 her. Hentet i Trondheim for noen uker siden. Står på bukken mens jeg sveiser eksosrør og sjekker hva som trengs for å passere eu. 

Så langt er det bremser bak, radiusarmforinger og styrestaget som står på lista

1538905992727913030850.jpg

1538906165417911775283.jpg

1538906199825273695512.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Steinar endret tittelen til Knuts Serie 2 , P38 og annet morro
På 15.10.2017 den 9.43, K.H skrev:

26/3-1968. Det er dato for førstegangsregistrering på Kjapp, sist avregistrert 20/7-1985.

Hadde vært morsomt å få skilt på den til femtiårsdagen igjen eller i det minste før den har 33års jubileum uten skilt :P

Hvis historien stemmer er Kjapp en eldre bror av denne fine NTEbilen. Bildet er hensynsløst stjålet fra everksbiltråden.

post-29971-0-56560500-1414010341_thumb.jpg

 

Har ikke fått med meg denne tråden før nå! Flott prosjekt! Litjkar´n stammer fra samme sted med registreringsdato 13.03.1968.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...