Gå til innhold

Treff Elvedalen 14.10.2017


jope

Anbefalte innlegg

Det blir treff i Elvedalen 14.10.2017.  

 

 

Dette vil være et lørdagstreff med grilling, sosialt og kjøring. 

 

Porten åpnes litt før kl. 11.
 
Treffet er åpent for alle bilmerker.

 

Møt opp for et sosialt og morsomt treff.

 

 

Følgende forutsetninger for å kunne kjøre i kjøreområdet:

 

- hvite eller grønne skilt (ikke prøveskilt)

- bil totaltvekt ikke over 3500kg

- brannslukker

- oppsamlingskar

 

pris:

 

- ikke NLRK medlemmer : 250kr

 

- NLRK medlemmer: 150kr

 

 

vel møtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin film!

men jeg har skrevet opp i kalenderen at treffet den 14.10 skulle være i skien? har jeg blingsa? (ser jo over at det er i elvedalen, men er det også ett i skien?)

 

Takker

 

Paal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håper å se så mange som mulig i Elvedalen da dette vil være det siste treffet før snøen kommer.. Neste treff blir 2. juledag. 

 

Er et håp om at vi kan klare å få 50 biler på dette treffet så her vil det bli mange forskjellige biler og biltyper å beskue. 

 

 

Hvis det er noen som har veldig lyst til å komme fredagskveld så kan vi ordne slik at det vil være åpent , men det bør da være mer enn en ekvipasje:)

 

Legg inn ønske i tråden her om hvis dere ønsker å komme fredag.. så legger jeg ut en endelig tilbakemelding i løpet av kvelden om vi åpner på fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, krokansjefen skrev:

 

Det blir ca. samtidig som jeg avslutter skiftet mitt. Hadde planer om å få til avreise fra Indre halv ni-ni. Dvs. vinterbro tidligst ni. For sent for deg?

 

Neida, ni går fint det - hadde bare tenkt å få mest mulig ut av dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, stianha skrev:

 

Neida, ni går fint det - hadde bare tenkt å få mest mulig ut av dagen:)

Hei :D

Da blir det dessverre ingen tur på Krokansjefen og meg i dag. Grunnet sykdom :unsure: Da blir det ikke noe felleskjøring oppover dessverre :wacko: Ha en god tur og kos deg på treffet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et fantastisk flott treff. Som Jope alltid sier, det blir ikke bedre enn man vil gjøre det til selv, og som vanlig var alle innstilt på å gjøre alt for å få det hyggelig og morsomt !

 

Edit: smakebit bilder vedlagt !

 

 

DSC_1482.JPG

DSC_1547.JPG

DSC_1537.JPG

DSC_1545.JPG

DSC_1519.JPG

 

Fotograf: Magnus B. Opheim

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...