Gå til innhold

PTO på Ex-mil


siglis

Anbefalte innlegg

God eftermiddag;

 

Fra hva jeg har hørt er det ikke uttak til PTO bak på Ex-mil kasser. Ser på min at det er et lokk som kan skrues av, men har ikke vært inni der og inspisert. Er det tilkobling innafor lokket som mangler?

 

Har en PTO som jeg på sikt har lyst til å koble til med hydraulikkpumpe, men må jeg da bytte til sivil girkasse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokket holder et lager.

 

Er forskjellige lokk på sivil og militær kasse.

Det finnes PTO til militære kasser men de dukker ikke ofte opp.

 

Var vel en kar på nett fra Tyskland som drev med salg av brukte vinsjer og PTO som hadde for noen år siden.

 

 

Du kan høre med Rob Maude I England og. Han har en hel del ekstra utstyr til Seriebil for salg. Du finner han på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thomas og mange takk for svar.

 

Da tror jeg at jeg skal se etter ei sivil kasse da PTO'n min nok er beregnet på en sådann. Skal lese og studere de karene her. 

 

Om noen skulle ha ei sivil kasse til salgs til en vettug pris er det bare å ta kontakt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...