leiohel Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Hei. På min D2 vil ikke webadtoen fyre. Den prøver men gir seg. Stepper motor er ca et år gammel så tror den får diesel. Har restartet den ved å ta sikring uten hell. Før jeg demonterer lurte jeg på om noen i østfold kunne bistått med en diagnose før jeg begynner å lete etter feil. Mvh Leif Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JEJ Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Kanskje denne hjelper litt på veien mot kalde høstmorgener... JE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krokansjefen Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Kanskje denne burde legges på LR-wiki? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JEJ Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Jeg har den som en pdf som sikkert er bedre kvalitet enn skjermbildene over, hvis noen trenger den for å legge den under Wiki, så kan jeg sende den på mail. Fikk den faktisk av en kompis som er ingeniør og visstnok har hatt en rekke oppdrag for Webasto og hatt mer enn en finger med i utviklingen av disse dingsene :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimhas Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Starter den opp som normalt stopper etter veldig kort tid? Sjekk I såfall at det er nok kjølevann og at systemer er godt luftet. Jeg plundret med dette på en defender TD5 og der var det problemet så webastoen ble for varm og kutter ut pga. det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leiohel Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Takk for hjelp. Da skal jeg forske litt. På D2 er webasto integrert i bilen og har ikke egen styringsenhet. Så jeg får ikke tvang kjørt den. Noen tips om det er mulig. For stepper pumpa er nesten umulig å høre med bilen igang. Men diselslangene kan jeg ta av for å sjekke om det kommer diesel frem. Leif Ove. Endret 21. september 2017 av leiohel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elchund Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Pumpa rister litt når den går , så den kan du kjenne på. Tvangskjøring er lett, legg + strøm til pinne 1. http://www.mockmaker.org/wiring/webasto-wiring-diagram.html Kontakten må selvfølgelig være i, så webasto'n kan gi strøm til pumpa. Tron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elchund Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Eventuelt kan du finne temperaturbryteren foran radiatoren, en rund greie med diameter som et kronestykke, og legge + på ledningen som går til webasto'n. Tron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leiohel Skrevet 11. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2017 Bilen min har sjel og viser takknemmelighet. Leverte bilen til utvendig og innvendig vask og polering. Bilen takker meg ved å fikse webastoen selv. Nå fyrer den, når det er kaldt, og alt er bare velstand. Morsomt med biler med sjel. leif ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.