Hangaas Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Selger da min Range Rover Classic med 200tdi gått 130km. Følger med noen deler, en haug med dekk totalt 13 tror jeg:) Selger som den står, motoren starter, men den har en sikkering eller ledning som må byttes for at motoren går igjen. Trist og måtte legge den ut for salg men har ikke tid og penger til og fikse den opp. Bilen står i Akershus/ Sandvika Om dere lurer på noe så send melding på 465 47 112 kan også sende bilder om det skulle ønskes, taktelt følger med, satt på men ikke i bra tilstand Dette skjedde i sommer 2017 juli Startpris: 8000 pris kan diskuteres ved fort avgjørelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hangaas Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 (endret) På 20.9.2017 den 12.49, Hangaas skrev: Selger da min Range Rover Classic med 200tdi gått 130000km Følger med noen deler, en haug med dekk totalt 13 tror jeg:) Selger som den står, motoren starter, men den har en sikkering eller ledning som må byttes for at motoren går igjen. Trist og måtte legge den ut for salg men har ikke tid og penger til og fikse den opp. Bilen står i Akershus/ Sandvika Om dere lurer på noe så send melding på 465 47 112 kan også sende bilder om det skulle ønskes, taktelt følger med, satt på men ikke i bra tilstand Dette skjedde i sommer 2017 juli Startpris: 8000 pris kan diskuteres ved fort avgjørelse Endret 21. september 2017 av Hangaas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martinez6b Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Ja, jeg ble kjørt i denne hjem her om dagen. RRC og 200 tdi er jo genialt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svalbard Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 ja ikke sant da er vi 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Må innrømme at jeg likte 2,5 VM ennå bedre. Men lydene fra maskinisten er feil,uansett dieseltype. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
telindnor Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 7 minutter siden, gautes skrev: Må innrømme at jeg likte 2,5 VM ennå bedre. Men lydene fra maskinisten er feil,uansett dieseltype. Vi hadde en super 200tdi i forrige Classicen vi hadde. Definitivt en av de beste bruksbilene vi har eid. Gikk vel så bra som Defenderen. Nå har vi en V8 og det låter på en måte litt mer "riktig" i en gammel Classic. Smak og behag og bruksområde er nok førende på hva som er "riktig". Lommebok og bruksverdi->diesel, pæssjen, lyd og kjørefølelese, men dog en drøy nedside ift lommebok->V8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Deilig med turbo plystring og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jschille Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Bedre enn RRC med 200 tdi er RRC med 300 TDI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
telindnor Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 7 minutter siden, jschille skrev: Bedre enn RRC med 200 tdi er RRC med 300 TDI Vår 200 var tunet fra MD engineering i England og hadde 135 hk og bra med ekstra NM, husker ikke helt hvor mye. Har bare erfaring fra 300 i Defender, men 200en var stillere og kvikkere faktisk. Kvikkere selvfølgelig også fordi den sto i en lettere bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jschille Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Frisk 200er ikkje feil, for all del Og dieselmotor i RRC (eller 1.gen RR for puristane som meiner kun MY 94-96 er rrC ) er alltid stillare enn i Defender. 300 TDI var vel designa for å gå litt stillare og roligare enn 200 TDI, og det er min erfaring i praksis. Men med litt høgare forbruk. Godt bilen i salgstråden er solgt, ellers så måtte eg beklaga ein saftig avsporing. Godt den blei berga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Discozilla Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 På vei hjem fra drammen med bilen på e18 så låste framhjula seg plutselig. (kan være bakhjula også men merket hvertfall mest forran) Og bilen stoppa, rygga tilbake og hørte knasing, og kjørte fram igjen, kikket under den om jeg kunne se noe spessielt, men la ikke merke til noe. Fikk kjørt den hjem til arendal (merket lyden i sandefjord) og nå høres bilen ut som om den har dogbox girkasse. Har den annerkjente Lt77 kassa. Noen som har vært borti? Hvordan gå frem best mulig for å sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YMK Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Hadde dere i smøring på pokalen etter montering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Discozilla Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Ja, men falsk alarm, framdiffen som er gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.