Gå til innhold

Frøya- Vurderer bytte


Anbefalte innlegg

Vet ikke markedet for noe slikt, men jeg prøver. 

Vurderer Bytte av Frøya. Hun er opprinnelig en Land Rover One Ten 1988 med 2,5 Turbo. 

Etter en tur i Danmark står det 1991 i Vognkortet. 

Idag har hun en krutte god 200tdi. 

Girkassen ble overhalt for noen år siden- Lt77, hun har også fått en Disco tranfer, noe som gjør bilen meget fin etter veien. 

Bilen har HD styrestag, samt styrestag beskytter. 

Ganske nye og fine seter. Techno. 

Reg reim, strammehjul, løpehjul, simmring på veiv, vannpumpe og fødepumpe ble byttet i vinter. 

Skiver og klosser nye i fjor høst. 

Nylig byttet pokal, kingbolter, simmringer, hjullager etc Høyre side. På andre siden trengs det ikke gjøres noe. Nye hjullager nylig der og. 

Snorkel og Dørkplater på skjermer, under dører osv. 

Rammen er veldig fin for rust, venstre side ytterst på baktravers er litt tynn, men ble ikke bemerket på EU. 

Dører er som Defender dører flest, jeg har kjøpt Seriebil dører jeg tenkte å montere. 

Brukbare dekk, 265/ 75 16. Går noen sesonger til. 

Har vinsjefanger med bøyle liggende. 

Regga for sju. Har for øyeblikket kun 3 forran. Har 4 klappseter eller benkseter som kan følge med. 

Takgrind

EU ok til 30.06.2019

 

Da er vel det meste nevnt. Ta kontakt på PM for spørsmål. 

Jeg er enda på vurderings stadiet, så usikker på om jeg vil bytte. Men skal jeg bytte Blir det en 110" med 2 dører til evt en 130". 

IKKE rent salg. 

 

Usaklige kommentarer er ikke veldig interessant....  

 

vu.jpg

vu2.jpg

vu3.jpg

vu4.jpg

P6180281.JPG

Selger3.jpg

Selger4.jpg

lene.jpg

Endret av Land Rover for alle penga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...