Peik Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Da har jeg skilt lag med en trofast 19 år gammel sliter. Litt vemodig å ta farvel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neverluren Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 19 år er lang tid. Ikke noe å kimse av Rubiconen som står ved siden av heller. Flotte kjøretøy begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peik Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Har kun hatt den i de fem siste årene, men min første Defender ble handlet i 1998. Bilen gikk til en hyggelig friluftsmann på Jessheim. Endret 16. september 2017 av Peik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond C Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Det dumme med ikke å ha Landrover lenger er at man ikke har det. Hjelper på en måte ikke at andre biler er bedre på mange måter.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peik Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 (endret) Mange områder Defenderen er bedre, mer retningsstabil, bedre oversikt over ytre mål på bilen, bedre oversikt i sidespeilene, større lastekapasitet (nyttelast 1525 kg mot 430 kg) kan trekke større hengere (3500 kg mot 2090 kg), flere delebutikker, større utvalg av ekstrautstyr etc. Har jo fått tilbakefall når jeg har leflet med Jeep i tidligere år. Slik situasjonen er nå er det vanskelig å finne en nyere Defender til en akseptabel pris. Endret 17. september 2017 av Peik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranger Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Et lite råd på veien Stig mht Wranglern. De har/hadde en svakhet i frem diffen. Jeg vet ikke om de er blitt oppgradert. Mulig Rubicon versjonen har en sterkere diff. Jeg kjenner personlig til tre tilfeller her nord der diffen ryker under belastning i lavserie når en rygger. I hvertfall to av de har vært ifm fastkjøring i dyp snø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JokerS30 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Rubicon har vel Dana 44 både foran og bak, ikke de langt svakere Dana 30/35 som er mer vanlig på Jeep-produkter. Klarer du knuse en Dana 44 ved " vanlig bruk " tror jeg du må revurdere kjørestilen din Interesserte kan lese mer https://www.extremeterrain.com/wrangler-jeep-axle-identification.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranger Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Ja det er viktig å vite hvilken modell Wrangler en kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peik Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 Jada, det er Rubicon. Ikke bare et klistremerke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.