Gå til innhold

Høsttur i Gudbrandsdalen 22-24 september


Stig-RRune

Anbefalte innlegg

Vi ønsker velkommen til høsttur i Gudbrandsdalen. Det blir tur i år også, vi forsøker oss på Ringebufjellet, Hunderfossen, Lillehammer.

 

http://www.nlrk.no/?artID=693&navB=1

 

Vi møtes på Mageli Camping fredag, eller lørdag morgen før avreise kl 1000.

Mange kommer nok med vogn i år som i fjor, vi får hyttestatus i morgen, for de som evt. trenger det. Hyttebestilling gjøres direkte med Mageli Camping http://www.magelicamping.no/

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt om hytter. Det finnes flere ledige hytter uten bad, 1 hytte med 2 soverom og 6 senger m/bad og 1 med 1. rom og 4 senger bad. 

Gledelig nytt, det gis rabatt på både hytter og vognplass m/strøm. Tilhørighet til NLRK må gå frem av bestilling;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Stig-RRune skrev:

Litt ugreit vær i fjellet akkurat nå, men vi får tro snøen forsvinnerB). Men, som sagt tidligere i tråden må vi være forberedt på litt justering mht vær.

 

Dvs. du justerer været Stig Rune :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som har base i Trondheim, skal være på befaringer mellom Kvam og Kvitfjellet i Ringebu fredag 22 og lørdag 23.

Kan ikke stikke innom treffet deres, men håper å hilse mange LR mens jeg kjører opp og ned i Gudbrandsdalen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som om snøen er så godt som vekk i fjellet:D Bare å glede seg nå! Observante har kanskje sett at jeg hevder at kjøretøymuseet kanskje skal besøkes, dessverre går ikke det ikke er ferdig bygd.:wacko: Men vegmuseet er åpent søndag, verdt et besøk. Og Lillehammer, hoppbakken og Mesnaelva er klare for oss. Kanskje noen overraskelser også.:) Vel møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...