Gå til innhold

Høsttreff til Hitra og Frøya NLRK Avd.Midt. 29.sept til 01.okt


Erik Iversen

Anbefalte innlegg

NLRK Avd. Midt-Norge inviterer igjen til sosialt helgetreff på Hitra, og denne gangen også til Frøya.  

Som alltid har Ivar tilbuds seg å være vert for oss på sin flotte hytte ytterst på Hitra. Her finnes sengeplasser til mange. Evt er løsningen også feltseng i naustet eller campingvogn/telt i hagen om vi skulle bli veldig mange.

Tentativ plan vil bli avtalt på et møte ganske snart, men jeg regner med den vil se noe ut som følgende: 

 

- Fredag: Ankomst kveld. Mulig felles avreise fra byen ? Enkel servering og sosialt. 

- Lørdag: Felles frokost. Sosialt. Folk gjør litt som de selv ønsker. Ut i båt. Krabbeteiner og dykking (for dem som kan/har utstyr til slikt) Liten kjøretur og handling.  Forberedelse av krabbemiddag og ellers sosialt. Middag og videre sosialt ute i vinterhaven før det hele som regel avsluttes i badestampen i behagelige temperaturer.

- Søndag: Frokost og pakking. Kjøretur utover til Frøya hvor det er planlagt Greenlaning eller lettere offroadkjøring. Lunsj, før vi avslutter og reiser hjem. 

 

Om folk ønsker å være hele helgen, eller kun dagstur så skal det gå bra. 

Men vi er nødt til å ha påmelding og "booking" av rom for å få bra oversikt. 

Kommer med adresse, kontaktinfo og evt felles avreisetidspunkt senere. 

 

Velkommen! :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal alle medlemmene ha fått ut mail om detaljer. Om det er noen som ikke er på mail-listen så si ifra. 

Det er flere som har meldt interesse og vi ser ut til å bli flere folk enn vi har vært på mange år ser det ut til! :) Flere har også satt seg på kamskjell-dykking på lørdagen. 

 

Det blir ingen felles avreise utover grunnet folk er ferdig på jobb på forskjellig tidspunkt, og vi vet alle hvor vanskelig det er å komme seg ut fra byen på en fredag..... :huh:

Ellers ser det ut til at min tentative plan holder seg. 

Da snakkes vi snart! B)

 

20988829_1495961380464923_28772446706551

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke heldig denne gangen heller: Skal til Italia dagen etter (lørdag) med avgang kl.6.. Hadde det vært felles avreise fra byen ville jeg stikke innom for å hilse på folk, men men... Kos dere og post bilder (Erik, tror ikke jeg fikk epost: allegro.andrea@gmail.com)

Endret av atau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au...denne gangen også Andrea... :huh: Moro at du er bereist da! :)

Videresender mailene til deg. 

Hvordan ser reiseplanene ut videre utover høsten da? Nest tur i sandtaket blir siste helgen i oktober - lørdag 28. (kanskje siste før vinteren slik veien opp dit ser ut akkurat nå.) Det blir forresten også dugnad med brus, pizza + diverse, og masse folk på tirsdag neste uke på klubbhuset. Håper på å få ryddet klart bunkerern for dekklager til vinter'n. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, ikke så ille å være bereist. Det man går glipp "hjemme" er jo den største ulempen.. MEN, det er få planer utover høsten, og lørdag 28. oktober er nå satt av i kalender. Sand blir det (skal bli interessant å kjenne effekten av 60 kg telt på taket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et flott treff! :)

Litt kjedelig med mye vind og litt regn som la en stopper på dykkingen fra båt i dag. Men vi hadde det kjempebra for det!

Et par bilder av setervei-kjøringen i går. Utrolig moro å være med på. Imponerende område. Hadde det vært virkelig vått der så hadde vi vel hatt større problemer. Men vi var godt innafor med alle standard-bilene. TC slo inn 2 ganger for min del. :)

Mulig det kommer flere bilder også. 

 

22046876_1575379242522852_27861389396492

 

22154348_1575392819188161_75972505323879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...