Gå til innhold

Selger Land Rover 109serie II


Storeulv

Anbefalte innlegg

Selger min 1971 serie II. 

 

Reg nr BL17781

Understelsnr 25435720H

 

Den har ikke vært på veien siden 2000. Den går ikke og det er mye rust. 

 

Jeg kjøpte bilen av inntauings firma.  

 

Jeg hadde planer om å sette bilen i stand men innser mine begrensninger. Har sjekket at motoren går rundt . 

 

Bilen selges for det samme som jeg ga for den 5000kr.

 

Er du interessert så ta kontakt på 90060429.

 

Vidar Carlstad

 

 

 

 

 

IMG_0723.JPG

IMG_0724.JPG

IMG_0722.JPG

IMG_0718.JPG

IMG_0719.JPG

IMG_0720.JPG

IMG_0725.JPG

Endret av Storeulv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, springer skrev:

Det er vel strengt tatt ein serie III, men likevel.

For eit flott prosjekt!

 

Da tror jeg du må ta en titt på bildene igjen. Men grill, panser og dørhengsler er nok serie 3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, springer skrev:

Eg lovar å pusse brillene før eg svarar på noko meir!

 

Nei, ikke gjør det. Da unngår vi muligheten til å briljere litt med det lille en kan. :)

 

Må også arrestere meg selv igjen, siden jeg ser at det er både serie 2 og serie 3 dørhengsler på denne. 

 

Lafterolf: Mener du at det finnes S2A med plastgrill? Det var i såfall ikke jeg klar over. 

 

En morsom ting her er jo at den har (det jeg mener er) serie 3 varmeapparat som henter luften utenifra gjennom hullet i skjermen. Det antar jeg også er en modifikasjon, men kan jo ikke være helt sikker lenger. Men det er jo et kjempepluss siden du fjerner at av Serie 2 sine kjempeproblem i fuktig vær med fullstendig neddugging innvendig. Det var faktisk et av argumentene for å gå fra serie 2 til serie 3 som nestenhverdagsseriebil for noen år siden. 

 

Flott bil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...