Gå til innhold

P38 havarert flexplate


Agrostar

Anbefalte innlegg

Etter å ha bytta girkasse og køyrd nesten 100mil so rauk flexplata som forbinder converteren og svinghjulet. Når eg prøver å leite hos forskjellige forhandlarar i England så er det ingen som har til P38 2,5. Men om eg berre søker på navnet så fekk eg både vanleg og forsterka.

 

Vanleg

Forsterka

 

Om eg da igjen søker på det delenummeret så finn eg litt vagt hos nokon at den skal passe. Såvidt eg veit er det kun diesel som har 3 armar, bensin har rund plate og 4 hull. På ei side så skulle det vere til L322, men samme var og til P38. Er det nokon som veit om dette er rett plate, og eg kan bruke den forsterka typen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente idag at eg blei noko tom for arbeidslyst, det skal eg ærleg innrømme. Du får girkassen ut på under ein dag, og eg vil tippe at går alt beint fram så tek du den ut og inn på ein heil dag faktisk. Ser dei i England som har gjort det på 8t, men korleis veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Agrostar skrev:

 Kva er den til den andre plata?

 

Forstod ikke helt hva du mener her, men du har selv linket til rett plate TME000010 er en forsterket variant av STC2309

- Så du bestiller altså partnr TME000010.L8 fra eks Lrdirect da får du original part

Personlig ville jeg kun kjøpt original Landrover part for en slik jobb.

 

Mvh brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brage skrev:

 

Forstod ikke helt hva du mener her, men du har selv linket til rett plate TME000010 er en forsterket variant av STC2309

- Så du bestiller altså partnr TME000010.L8 fra eks Lrdirect da får du original part

Personlig ville jeg kun kjøpt original Landrover part for en slik jobb.

 

Mvh brage

Eg linka til to plater, du seier TME er den rette, som er erstattaren til STC. Kva er FTC4713 til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Agrostar skrev:

Eg linka til to plater, du seier TME er den rette, som er erstattaren til STC. Kva er FTC4713 til?

Å ja, den er til Discovery 2 TD5 -  Heavy duty variant det også. Er målene lik kan du sikkert bruke den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...